11 de jul. 2013

SOBRASSADES XESCREINA EN MARE NOSTRUM



Ja fa temps que tenia ganes de tornar, tinc molt descuidat el blog, soc poc ordenat i de difícil concentracio a l'hora de fer anar el boli.




Avui tinc dobles ganes de presentar un plat amb sobrassada, es parit allà on en van parir a mi en qüestions de menjar i donar menjars, la cuina del Mare Nostrum antigament seu del xesc reina




Mare Nostrum son dos cuiners, Moisès i Cristina, ell mes salat i reservat, tancat a la presó entre olles i comandes, ella mes dolça cara visible de la sala i molt bona  pastissera.



Ells fan  un Mare Nostrum intim i molt personal, amb una cuina  de mercat, cinc plats i postres que et fan gaudir del espectacle de menjar




SOBRASSADA FIGADA EN FILO 

INGREDIENTS

pasta filo

formatge Maó semi

confitura de figues (les figues propietat Pere Franc)

sobrassada xesc reina







 www.Mare


Salut

Mare Nostrum Rest
Ric 35 Sa pobla
971 54 01 77


fotos xesc reina.

1 comentari:

  1. Que bo! XR,
    Fa un mes, aproximadament, vaig passar per davant d'una xarcuteria (que sempre tenen "coses molt bones"), a la Diagonal, vaig entrar-hi i de tot el que havia, una gran sobrassada penjada en un estri i que a sota tenia una fusta em va cridar l'atenció.... espectacular... quina pinta i que bona!!
    Vaig fer unes 4 fotos i vaig pensar de posar-la facebook del meu blog,
    No la coneixia... de sobta tothom en parlar a la xarxa. (?)!! Penjaré la foto igualment un dia d'aquest.
    Moltes felicitats per la feina artesana que fas.
    Fins aviat,
    fina
    http://cuinacinc.blogspot.com.es/ (blog personall)

    ResponElimina